Generálny Plán

Generálny plán cestovného ruchu je cesta k úspechu destinácie. Je to rozhodujúci prvý krok, ktorý sa zameria na tri dôležité otázky:

  1. „Kde sme?“
  2. „Kam chceme ísť?“
  3. „Ako sa tam dostaneme?“

Cestovný ruch je dnes bežne považovaný nielen za hlavný zdroj zamestnanosti, ale aj za nástroj na zachovanie a katalyzátor obnovy miest a vidieka. TOPTOUR pomáha destináciám pristupovať k tomuto roztrieštenému odvetviu plánovaným a usporiadaným spôsobom prostredníctvom strategického plánu cestovného ruchu.
Štatistické plány spoločnosti TOPTOUR na cestovný ruch poskytujú komplexný pohľad na všetky aktívne ciele, kde sú najväčšie príležitosti na rast, aké sú hlavné prekážky a ako ich možno prekonať. Stratégia je vytvorená kombináciou hĺbkového výskumu a osobných konzultácií s miestnymi podnikmi, vládnymi úradníkmi a obyvateľmi.
Náš prístup tiež zabezpečuje, že váš hlavný plán je implementovaný – a nekončí na policiach, ktoré zhromažďujú prach. Pochopenie, že cestovný ruch je rozmanitý a zložitý priemysel s rôznymi prepojenými zúčastnenými stranami, využívame prístup založený na spolupráci, ktorý zapája verejný a súkromný sektor, a podporuje ich účasť a záväzok dosiahnuť spoločnú víziu cieľa. Proces hlavného plánovania zabezpečí miestny nákup, definuje akčné kroky potrebné na dosiahnutie spoločných cieľov a poskytne vám možnosť sledovať výsledky a prispôsobiť sa zmenám v prípade potreby.
Na konci nášho komplexného procesu budú destinácie mať 10- až 20-ročnú strategickú víziu, stratégiu a akčný plán pre rozvoj cestovného ruchu trvalo udržateľným spôsobom v prospech miestnych obyvateľov, investorov a prevádzkovateľov cestovného ruchu.

Čo očakávať ?

Hodnotenie destinácie – komplexné posúdenie značky destinácie, atrakcií, kvality produktov a dôkladné posúdenie prostredia a politík cestovného ruchu
Vízia destinácie – Zdieľaný pohľad na požadované vlastnosti destinácie v dlhodobom horizonte
Zameranie sa na dopyt – Analýza úrovní návštevnosti a cestovných návykov do destinácie a v rámci destinácie medzi dôležitými segmentami cestovateľsky príťažlivých miest
Ciele návštevy a ciele predaja – ciele pre návštevníkov, prichádzajúcich v krátkodobom a dlhodobom horizonte, vymedzené profilom návštevníka
Akčný plán rozvoja produktov – prístup k vytvoreniu alebo zlepšeniu zájazdov, ubytovania, atrakcií, podujatí a služieb návštevníkov, ktoré môžu zvýšiť zážitok návštevníkov. Zahŕňa príležitosti na získanie investícií
Marketingové ciele a príležitosti – stratégie na zvýšenie povedomia medzi cieľovými trhmi, riadenie predaja a dosahovanie cieľov návštevnosti
Plán monitorovania a hodnotenia – Kľúčové ukazovatele výkonnosti s časovo viazanými cieľmi a metodika zhromažďovania údajov na analýzu úspechu všetkých  iniciatív destinácie.

Pridaj komentár