Destinačný manažment

Destinačný manažment je koordinované riadenie všetkých prvkov, ktoré tvoria destináciu, vrátane atrakcií, vybavenia, prístupu, marketingu a tvorby cien. TOPTOUR pomáha destináciám prijať strategický prístup k prepojeniu týchto, niekedy veľmi odľahlých celkov, pre zlepšenie riadenia destinácie.

Organizácie na správu destinácií (DMO – Destination Management Organizations ) sú často najlepšími obhajcami pre spoluprácu v oblasti riadenia cestovného ruchu na mieste. V tejto úlohe môžu zabezpečiť zmiernenie negatívnych dopadov cestovného ruchu na životné prostredie a miestne komunity. DMO môže pomôcť uľahčiť dialóg medzi súkromným sektorom, verejným sektorom a inými zainteresovanými stranami, ktoré by inak nikdy nespolupracovali – a tiež pomôcť vyhnúť sa duplicite úsilia v oblasti propagácie, služieb návštevníkom, odbornej prípravy, podpory podnikov a identifikovať akékoľvek medzery v riadení ktoré nie sú riešené.

TOPTOUR začína vývojový proces DMO s víziou destinácie – vzrušujúcim obrazom požadovanej budúcnosti destinácie. Vízia je najúspešnejšia, ak je participatívna a motivuje zainteresované strany, aby spolupracovali. Akonáhle je vízia určená, TOPTOUR pracuje priamo s kľúčovými zainteresovanými stranami v destinácii, aby vytvoril podnikateľské plány vytvárajúce príjmy, ktoré poskytnú finančné zdroje potrebné na trvalé riadenie cieľa.

Po implementácii podnikateľského plánu spoločnosť TOPTOUR poskytuje komplexné riešenia pre DMO, ktoré úspešne spravujú nasledujúce aspekty cieľa:

  1. Vývoj skúseností – vývoj okruhov, balenie a označovanie
  2. Cestovný ruch značky a cestovný ruch – služby grafického dizajnu, sociálnych médií, organizátor zájazdov a oznámené výlety v tlači (FAM)
  3. Prístup na trh – rezervačné systémy, prístup k existujúcim sieťam
  4. Zabezpečenie integrity značky – štandardy, certifikácia a školenie
  5. Riadenie vzťahov so zákazníkmi – na maloobchodnej a veľkoobchodnej úrovni
  6. Zastúpenie – dávať zainteresovaným stranám jednotný a silnejší hlas. Registráciou do Fondu TOPTOUR, získavate váš pas na udržateľnosť.

Čo očakávať?

  • Jasnejšia definícia vízie, poslania a súboru strategických cieľov pre cieľovú oblasť a zainteresované a angažované zainteresované strany
  • Plne implementovaný podnikateľský plán prispôsobený výzvam a príležitostiam určenia
  • Väčšia miera informovanosti o destinácii na cieľových trhoch sa zvyšuje na počet návštevníkov, priemerná dĺžka pobytu, priemerné denné výdavky a príjmy súvisiace s cestovným ruchom
  • Finančná udržateľnosť alebo jasná cesta k dosiahnutiu tohto cieľa