Marketingové stratégie

Komplexný marketing cestovného ruchu zahŕňa mnoho pohyblivých častí.

„Je ľahké stratiť lesy, pre stromy!“

Každá časť – komunikácia, vzťahy s verejnosťou, riadenie značky a reklama – má svoje vlastné riadenie, vlastný rozpočet a vlastné ciele. V dôsledku toho aj tratíme čas, aj peniaze a vidieť málo hmatateľných výsledkov.

TOPTOUR vyvíja marketingové stratégie v oblasti cestovného ruchu, ktoré sú zamerané na zvýšenie marketingovej efektivity tým, že zosúladia všetky aktivity s jasnými cieľmi a využívajú najlepšie platformy na dosiahnutie cieľových trhov s vysokou hodnotou. Taktiež sme tieto stratégie implementovali prostredníctvom nášho marketingového integrovaného programu.

Štatistické marketingové stratégie spoločnosti TOPTOUR zohľadňujú tradičné a digitálne marketingové prvky a sústreďujú sa na to, ako vytvoriť čo najväčší príjem návštevníkov, za každý marketingový cent. Proces tvorby stratégie zahŕňa najlepší dostupný prieskum trhu cestovného ruchu a rozhovory medzi osobami, s cieľom vytvoriť cenný a akčný nástroj, ktorý sa dá okamžite použiť.

TOPTOUR sa tiež špecializuje na vývoj niche-marketingových stratégií, pre niektoré z najlukratívnejších trhových segmentov, vrátane dobrodružných cestujúcich, kultúrnych turistov a prírodných nadšencov. Tieto trhové oblasti sú veľmi vyhľadávané, pretože často zostávajú dlhšie, trávia viac a podnikajú ďaleko mimo najnavštevovanejších atrakcií. Naše partnerstvo so skupinami, ako je Adventure Travel Trade Association a SAVE (Vedecká, akademická, dobrovoľnícka a vzdelávacia) Cestovná aliancia, zabezpečujú, že máme najaktuálnejšie údaje a náhľad na trendy súvisiace s týmito trhmi. Tým, že dôkladne porozumieme motiváciam a preferenciám týchto výklenkov, sme schopní navrhnúť marketingovú stratégiu, ktorá vám pomôže hovoriť priamo so spotrebiteľom a vybudovať cenné vzťahy s ich vplyvmi.

TOPTOUR okrem iného vyvinul a realizoval marketingové stratégie zamerané na prilákanie nadšencov paraglidingu v Tureckom Olu Deniz, cestujúcich, ktorí hľadajú skúsenosti s komunitným cestovným ruchom v Etiópii, a záujemcov o to, aby sa dozvedeli viac o remeselníkoch za remeselnými výrobkami vyrobenými v Maroku.

 

Čo očakávať?

Analýza pozície online marketingu – Úspech každej stratégie závisí od úplného pochopenia súčasnej situácie. Analýza pozícií hodnotí aktuálne aktivity online marketingu značky a spôsob, akým spoločnosť vystupuje proti konkurencii
Cieľové trhy – podrobné profily najcennejších potenciálnych cestujúcich
Prehľad značky – Zhrnutie značkových pilierov, ktoré súvisia s cieľovými trhmi.
Strategické ciele – prehľad konkrétnych marketingových cieľov, ktoré podporujú ciele príchodu návštevníkov a komplexný súbor kľúčových ukazovateľov výkonnosti s cieľom sledovať úspech každej marketingovej iniciatívy.
Softvér a systémy – odporúčania platforiem a nástrojov na najlepšie využitie marketingových programov, vrátane softvéru pre riadenie vzťahov so zákazníkmi, integrácie online marketingu a riadenia zásob.
Optimalizácia webových stránok – súbor webových stránok na vylepšenie webových stránok s cieľom zlepšiť používateľskú skúsenosť a zabezpečiť, aby sa našiel vo vyhľadávacích nástrojoch na kľúčových cieľových trhoch
Sociálne médiá – plán na vytvorenie a interakciu s online komunitami v celej platforme, ktorá je najlepšie navrhnutá pre destináciu a jej trhy vrátane Facebooku, Twitteru, Pinterestu a YouTube.
Médiá a vzťahy s verejnosťou – Hodnotenie dôležitých online a tradičných médií a plán na zapojenie sa prostredníctvom vzdelávania, podujatí a špecializovaných ciest.
Kampane na viacerých platformách – Koncepcia a implementácia jednej až štyroch kampaní s cieľom výrazne zvýšiť povedomie o cieľovej zložke značky.
Politiky a postupy – Podrobné vysvetlenie používania každej platformy.
Monitorovanie a hodnotenie – kľúčové ukazovatele výkonnosti, ciele a metodika monitorovania pre každú marketingovú iniciatívu

Pridaj komentár