Vývoj okruhov a ciest

Tok ľudí v destinácii a okolo nej predstavuje dôležitú príležitosť na zvýšenie schopnosti cestovného ruchu vytvárať významný hospodársky vplyv, najmä vo vidieckych a vzdialených destináciách.

TOPTOUR rozvíja turistické trasy, okruhy a cesty, ako prostriedok na to, aby návštevníkom pomohol pochopiť, priblížiť a oceniť destináciu. Ako aktívne marketingové nástroje, okruhy a trasy môžu byť rozvinuté okolo konkrétnej témy, aby prilákali návštevníkov a zvýšili ich dĺžku pobytu.

Strategický rozvoj okruhov a trás môže tiež diverzifikovať produkty cestovného ruchu a skúsenosti v krajine. Táto diverzifikácia aktív cestovného ruchu môže priniesť výhody malým podnikom a vidieckym komunitám a zároveň znížiť tlak na najčastejšie navštevované oblasti – napríklad tie, ktoré sú označené ako miesta svetového kultúrneho dedičstva UNESCO. Spoločnosť TOPTOUR sa zameriava na rozvoj okruhov a trás tým, že združuje sieť zainteresovaných strán – vrátane vlády, združení, miestnych spoločenstiev a súkromného sektora – aby spolupracovali a efektívne spolupracovali s cieľom uvádzať na trh a zachovať cieľ.

Takto bolo vyvinutých množstvo turistických trás a okruhov v krajinách po celom svete.

Zaregistrujte sa do Fondu TOPTOUR  a zísjkajte svoj pas na udržateľnosť.

Čo očakávať?
Identifikácia – tím TOPTOUR vykoná dôkladné posúdenie, hodnotenie a stanovenie priorít trasy a obvodov, ktoré sa majú rozvíjať alebo nanovo vzniknúť.
Miestna angažovanosť – Spolupracujeme s kľúčovými zainteresovanými stranami, prostredníctvom participatívneho procesu rozvíjania spoločnej vízie a strategických usmernení pre rozvoj a marketing trasy.
Hodnotenie – Posúdime všetky príležitosti a medzery týkajúce sa trasy vrátane atrakcií, infraštruktúry cestovného ruchu, služieb, environmentálnych otázok a angažovanosti komunity.
Rozvoj – TOPTOUR pomôže rozvíjať cestu prostredníctvom formálneho zapojenia všetkých účastníkov trasy a umožňujúcich organizácií.
Marketing a propagácia – Vypracovanie a implementácia marketingovej stratégie pre trasu, ktorá sa zaoberá cieľovými trhmi, brandingom, konkurenčnou polohou a komunikačnou stratégiou.