Mládeži

Máme na mysli študujúcu mládež, ktorá sa pripravuje na zamestnanie v službách cestovného ruchu.

TOPTOUR vytvára veľké partnerské prostredie, kde je reálny priestor aj pre mládež, školy a ich voľnočasové aktivity. Skúsenosti z aplikácií vo svete, ako aj v najchudobnejších zemiach Afriky, ukazujú príležitosť rozvoja učebných osnov oborov cestovného ruchu, predovšetkým o prax a návyky v službách, získavanie kontaktov, fokusovanie záujmov. Toto môžu študenti získať len na stážach v reálnom prostredí v reálnom čase. Návyky sa nevybudujú za dva týždne, je nutné mládež zapájať celoročne do praxe. Rovnako dôležité ako hodnotenie v škole, je pre mladých ľudí aj reálne finančné ohodnotenie ich praxe, ako aplikácie svojich znalostí a schopností.

TOPTOUR prináša nasledovné príležitosti aplikácie mládeže, ešte počas štúdia:

1. TOPTOUR ONLINE

1.1 TOPTOUR LIVE

  • Destinačný marketing – získavanie partnerov v destinácii, mailing, účasť na hodnotení podnikov a anketách
  • Infocentrum Horehron
  • Shinrin-yoku
  • Voľnočasové aktivity s hosťami
  • Animačné programy
  • Údržba prameňov a studničiek
  • Organizovaný zber lesných plodov

4.1 s National Geographic

  • Podnikateľský prístup k ochrane
  • Program pre destinačné marketingové partnerstvo
  • Marketing cestovného ruchu
  • členstvo v NG, tvorba fotodokumentácie

4.2 s Swiss Halley

  • celoročné, globálne dostupné cestovanie pre každého,
  • školenia a kurzy pre cestovateľov, manažérov,
  • podnikanie s Fireflies.com,
  • investovanie v cestovnom ruchu.

4.3 s Travel Channel

  • implementácia Slovenska do existujúcich programov a formátov
  • slovenské osobitosti cestovného ruchu, ako kulinárstvo a pohostinnosť
  • propagácia Slovenska a regiónov formou nových formátov a eventov

4.4 s DIC – Diamond International Center

  • Diamantová istota – predaj
  • členstvo a celoživotné výhody
  • prestíž – implementácia programov
  • finančná nezávislosť, univerzálny platobný systém

5. Branding

  • Vývoj webových stránok
  • Cestovanie obchodného marketingu
  • Marketing sociálnych médií
  • Médiá a vzťahy s verejnosťou
  • Program integrovaného marketingu